Trykk for flere produkter.
No products were found.

Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
Ingebo Retail AS
Kaggefossveien 142
3370 Vikersund

E-post: 
post@kidsi.no

Telefon: 
480 71 908

Organisasjonsnummer: 
926 794 841 MVA

Kontaktskjema

Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.



KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. 


 

SIKKER BETALING

Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.

Trygt kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel. 


Betaling

Du vil bli belastet for ordrebeløpet når din pakke blir sendt fra oss.

Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.

Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner inkl. mva.


LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager. Du kan også velge å hente på vårt lager etter avtale. Bestillingsvarer mellom 2-10 dager.


Frakt og gebyr

Alle våre forsendelser går med Bring/Posten/PostNord. 

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut.

 

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.

Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg  til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.

Retur av varer - Angrerett

Med unntak av bestillingsvarer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil skal du kontakte oss med en gang.

Bestillingsvarer tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Klagefrister

1. Feil ved leveranse

Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.

Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

2. Feil under garantitiden

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail eller på telefon. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

3. Reklamasjon

Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.

Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker.

Vilkår for forhåndsbestilling av produkter


Med forhåndsbestilling vil det si at du kjøper et produkt før vi fysisk har mottatt det på vårt lager.
Så snart produktet ankommer vårt lager vil vi sende ut alle ordre i tur og orden.


Betaling

Alle forhåndsbestillinger blir fakturert/belastet når ordren blir plassert. Fordi vi åpner opp for forhåndsbestillinger i lenger tid før selve lanseringen,
vil reservasjonen kunne opphøre hos Walley/Bambora (Betalingspartner) før vi får sendt ut ordren din.
Derfor er vi nødt til å sikre at betalingen blir gjennomført før en slik situasjon skulle oppstå.

Merk at du selvfølgelig kan kansellere ordren når som helst før den blir ferdigstilt og få hele beløpet refundert, og angre i henhold til angrerettloven etter levering.

Levering

Vi vil sørge for at alle kunder som forhåndsbestiller får levert sin ordre før ordinære bestillinger.
Ved tilfeller hvor produkter leverer i bølger grunnet allokering kan vi ikke garantere at alle får produktene på lanseringsdato, men du vil fortsatt bli prioritert og vi gjør alt vi kan for at ventetiden din blir kortest mulig.


Legge til/fjerne produkter fra en forhåndsbestilling

Dersom du ønsker å fjerne produkter, eller legge til nye produkter til din forhåndsbestilling
ber vi deg ta kontakt med oss på post@kidsi.no så hjelper vi deg med dette.


Kombinere lager-produkter med forhåndsbestilling

Dersom du ønsker å bestille produkter som er på lager og få disse tilsendt uten å måtte vente på forhåndsbestillings produktene, anbefaler vi at du legger inn en separat ordre ved siden av din forhåndsbestilling.
Dersom du bestiller en kombinasjon av slike produkter og du er klar over ventetiden vil vi selvfølgelig reservere produktene som er på lager frem til forhåndsbestillingsproduktene ankommer.

Forbehold om kansellering

Produktene vi legger opp for forhåndsbestilling i nettbutikken blir satt til antallet vi har bestilt og forventer å få levert fra leverandør.
Selv om det heldigvis er svært sjeldent, kan det likevel oppstå tilfeller hvor vi får levert et mindre antall enn forventet.
Vi forbeholder oss derfor retten til å kansellere din ordre dersom dette mot formodning skulle inntreffe.

Prisendring

Du betaler aldri mer enn det som er din gjeldende forhåndsbestillingspris.
Dersom prisen justeres opp mens du venter på ditt produkt, er du sikret den allerede lavere prisen på din betalte ordre.
Dersom prisen justeres ned mens du venter på ditt produkt, er det bare å ta kontakt med oss på post@kidsi.no så vil vi refundere deg prisdifferansen. 

Meny

Innstillinger